Jak dojść od zera do miliona wyświetleń miesięcznie na LinkedIn? Paradoksalnie nie jest to wybitnie trudne osiągnięcie – wystarczy zrozumieć mechanikę jego działania i konsekwentnie publikować. Korzyści? Autorytet eksperta, bezpośrednia monetyzacja, zlecenia – a jednak robi to wciąż tylko ok. 1% użytkowników tej sieci. Kłamstwem byłoby twierdzić, że nie ma negatywnych stron dużych zasięgów, bo bycie na świeczniku nie każdemu będzie odpowiadać. Bez względu jednak na decyzję warto samodzielnie ocenić i podjąć decyzję.
Autor nie jest teoretykiem osobiście przeszedł drogę do milionowych wyświetleń i stał się wg niezależnych rankingów jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób początkowo w swojej branży, a następnie poza nią. Swoje doświadczenia i przemyślenia zamknął w krótkim poradniku, na bazie którego każdy z odrobiną chęci i odpowiedniej motywacji będzie mógł rozpocząć swoją przygodę z budowaniem marki osobistej.
Buy now
LinkedIn jest medium wyjątkowym – nikt tu nie płaci za zasięgi, zrzesza też specyficzną grupę ludzi. Jednocześnie daje niesamowity potencjał dotarcia do osób z pozoru nieosiągalnych. Co ważne – nie trzeba mieć wybitnych osiągnięć na tle naukowym czy biznesowym, żeby skuteczni budować na nim markę osobistą. Potrzebny jest konkretny pomysł, strategia i cierpliwość. Każdy zatem może zacząć go budować. Ważne przy tym wszystkim jest to, by mieć określony cel i wiedzieć dokąd się zmierza. Jeśli odbiorcy będą otrzymywać wartość w postaci autentycznego contentu – zostanie to docenione, kwestia na czym zależy twórcy.
w rankingu osobowości polskiego LinkedIna 2024 - Linfluencers opublikowanego w Gazecie Wyborczej
w rankingu osobowości polskiego LinkedIna 2023 - Linfluencers opublikowanego w Gazecie Wyborczej
w rankingu najbardziej wpływowych inwestorów venture capital wg Marketing Przy Kawie
konkursu Business Angel of the year 2022 w kategorii Ecosystem Award